Zo veel doen, zo weinig tijd voor administratie - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu Zo veel doen, zo weinig tijd voor administratie - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu

Zo veel doen, zo weinig tijd voor administratie

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 Augustus 2013 | Australië, Tenterfield

Het is alweer zaterdag! Maandag avond kwam Jane thuis en dinsdag vertrokken Martin en Dan naar Monto. Martin is Geoloog en hij is onderdeel van een mining operation, ze boren in de grond om te zien welke waardevolle materialen er in de grond zitten.Daniel is daar om te ondersteunen. Gary geholpen en thee en scones bij zijn moeder genuttigd.
Woensdagochtend vroeg zijn we naar Brisbane gereden (Claudia, Jane en ik) dit betekende om 4 uur op haha want Brissy is 3,5 uur van hier. We hebben de Ekka bezocht, de grote jaarlijkse landbouwbeurs.
Donderdag sochtends grote tocht op pushbike naar Tanktrapps uit WOII daar de rotsen beklommen voor een superview. Smiddags naar Georgia Kiss en familie, daar scones gegeten en thee gedronken, in de avond weer naar huis.
Vrijdag mee naar de outback met Gary om daar te musteren, hij wil maandag een aantal koeien verkopen en die moesten dus uit de bush gehaald worden.
Wow wat een avontuur, heuvel op, heuvel af, over bomen, tussen bomen en struiken, door riviertjes en kreekjes oppassen voor het drijfzand en dan deze supermoeder koeien de goede richting in proberen te krijgen zonder aangevallen te worden en zonder dat ze weer ontsnappen. Zo gaaf om mee te maken, zulk hard werk echter!
Vandaag en morgen wordt het afgemaakt, vanavond bbq en vanacht slapen in de hut, dit voor de real Oz experience.
So i'm off to the bush................

• 17 Augustus 2013 - 07:41

Moeder Sylvia:

Goh ja begrijp nu dat je geen tijd heb voor een verhaaltje over hoe je dag vergaat. ha ha.
    Hoop dat je nu ook kan begrijpen (of deed je dat al)dat Claudia haar plekkie heeft gevonden. Ik kan me dus nu pas goed voorstellen dat zij daar blijft ipv in dat "saaie" Holland. Ook ik denk wel eens was ik maar..............................Maar dat is natuurlijk wishfull thinking and past time. Als je thuis bent moet je me maar eens duidelijk vertellen wie de mensen achter de namen Jane enz. zijn. Nou meisje enjoy the things that happen because time flies! Kus mam