Terug naar Tenterfield - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu Terug naar Tenterfield - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu

Terug naar Tenterfield

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 Augustus 2013 | Australië, Tenterfield

Zaterdag ochtend om kwart voor zes op om op het strand de zon te verwelkomen, daarna onze morning swim in the sea, breakfast and on to Nimbin best known hippietown of Queensland. Het was alsof je in een open lucht museum rondliep!
Terug in Tenterfield hebben we koeien en kalfjes en stieren van Gary van de ene naar de andere paddock gebracht. Ik in de jeep (ute) Claudia te voet mbv een aantal honden. s Avonds de honden en paard van Gary te eten gegeven en de honden laten rennen en zwemmen.

Zondag Zelfde ritueel, koeien verplaatst, weer terug gebracht en toen ontbijt bij Sue and Adrian, ongezond maar lekker. Smiddags rit te paard (voor het eerst sinds mijn grote ongeluk) spannend maar al snel zo ontspannen en heerlijk! S avonds honden gevoerd en laten zwemmen,

Maandag vliegen met Dan boven Tenterfield!! Zo gaaf.
S middags op de pushbike naar Tenterfield, heuvelop, heuvelaf en veel wind. Ik heb zon goede conditie als ik Australie verlaat!!

  • 12 Augustus 2013 - 09:36

    Moeder Sylvia:

    Goedzo.Het doet mijn moederhart goed dat je het zo naar je zin hebt. Dit is toch veel beter dan bij zo'n duffe caravan te zitten? Dus meisje enjoy yourself and love yourself dan ben je supergoed bezig. kus Mam

  • 12 Augustus 2013 - 19:15

    Wil:

    Hoi Diana,

    Je geniet zo te zien...op het paardrijden na (ben helaas zooooo allergisch) ben ik echt stik jaloers op je. Maar gun het je ook van harte!!!! Naar Australie om je dochter te bezoeken is niet iets wat je maandelijks onderneemt. Geniet van elke minuut!! Ik volg je reisverslag...:-)

    HG
    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

4 augustus naar Australie!!!

Actief sinds 21 April 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 12542

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 19 Augustus 2015

Canada here we come

04 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Australie, here I come again

Landen bezocht: