tweede dag roadtrip - Reisverslag uit Suffolk Park, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu tweede dag roadtrip - Reisverslag uit Suffolk Park, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu

tweede dag roadtrip

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 Augustus 2013 | Australië, Suffolk Park

Vandaag naar Byron bay, geklommen naar de vuurtoren, gekeken naar de spelende en wavesurfende dolfijnen, walvissen gespot alsof ze er speciaal voor ons waren.s Middags hippiewinkels in Byron bay bezocht, weer heerlijke sushi gegeten en savonds onder het genot van een glas wijn de zon uitgezwaaid op een privestrandje terwijl we naar de spelende dolfijnen keken.
Daarna thuis eten gemaakt en weer vroeg in bed, morgen ochtend gaan we de zon verwelkomen!!

• 09 Augustus 2013 - 14:34

Moeder Sylvia:

super leuke dingen. Dofijnen walvissen, kookaburrows(lijken vlaamse gaaien) Begin een beetje jaloers te worden hoor!(grapje). Hartstikke leuke foto's ga zo door dan leren we een lein beetje australie kennen (een klein stukje dan). liefs Mam