eerste dag in Australië - Reisverslag uit Leechs Gully, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu eerste dag in Australië - Reisverslag uit Leechs Gully, Australië van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu

eerste dag in Australië

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Augustus 2013 | Australië, Leechs Gully

Na een heerlijke lange maar onwerkelijk koude nacht vanmorgen begonnen aan mijn eerste dag. Wat een heerlijke winter in Oz. S nachts koud maar hele dag zon en al snel warmt het op. Prachtige papegaaien in de tuin, twee meter lange giftige slang gemist, die heeft Dans vader gisteren gespot.misschien komt ie nog te voor schijn.
Zo voor het eerst weerop een paard.
Morgen op roadtrip naar Byron bay and Nimbin.

• 07 Augustus 2013 - 06:34

Moeder Sylvia:

Zo'n leuke foto van jou met de hond. Hoe heet hij(zij?) Ja fijn he dat het zulk heerlijk weer is. Ik geniet met je mee. Kijk wel uit voor die enge beesten zoals die slang. Nou meisje geniet van alles want de tijd vliegt. Geef Clausje een dikke pakkerd van mij; groetjes aan Dan en voor jou een kus van je moeder!