Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Diana Ochse-Machielse - WaarBenJij.nu

Seoul

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 Augustus 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Na tien uur vliegen perfect geland in Seoul. Het is toch een hele onderneming zo'n vlucht. Moet je naar de wc, zit de Koreaan naast je die geen Engels spreekt heel diep te slapen.....Verder weet je op een gegeven moment niet meer hoe je zitten moet en gaat de kneuzing van het staartbeen steeds heftiger opspelen. De films kunnen je niet echt boeien en slapen lukt in rukjes van 5 tot 10 minuten.. Maar ik ben er!
Acht uurtjes wachten en dan op voor de tweede helft.
Ja je moet er als moeder iets voor over hebben om je meisje drie weken te kunnen knuffelen!!
Op het vliegveld veel electronica, Charlie Brown en Hello Kitty cafe's maar geen geld automaten. Wat is zo'n creditcard dan handig, zelfs voor een kopje koffie!!
En eh ....hoorde van Claudia dat ze onderweg waren naar Brisbane, ik ga ze deze keer echt ontmoeten, Hermien hahaha

  • 05 Augustus 2013 - 07:42

    Hermien:


  • 05 Augustus 2013 - 07:43

    Adrie:

    Wat een onderneming. En dat in je eentje. Ik doe het je niet snel na. Maar wie weet wat je als moeder wel niet allemaal doet als je kind het in haar hoofd haalt zo ver weg te gaan wonen... voorlopig zit ik nog goed met een 5 en 2 jarige.
    Heel veel plezier, geniet er van en ik ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Het gaat je goed!
    Liefs, Adrie

  • 05 Augustus 2013 - 07:45

    Hermien:

    Oh, dat is wel een heel korte reactie. Ik schreef iets als 'famous last words'. Maar ik neem aan dat jullie in Brisbane hebben afgesproken?

  • 05 Augustus 2013 - 14:09

    Moeder Sylvia:

    Wel fijn dat je er nu bijna bent. Meisje ga er van genieten. Hey had jij geen creditcard? daar had ik geen idee van. Had het maar gezegd, dan had je de mijne 3 weken mogen meenemen !!
    Maar heb je nu wel wat kunnen kopen of drinken? Goede reis verder en maak je foto's van je omhelzing met je dochter? Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

4 augustus naar Australie!!!

Actief sinds 21 April 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 12541

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 19 Augustus 2015

Canada here we come

04 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Australie, here I come again

Landen bezocht: